عضو مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس از حماسه پرشور مردم این استان از ساعات ابتدایی رای گیری خبر داد و گفت: پیام این حضور را می توان نه بزرگ ملت به دشمنان انقلاب دانست.

به گزارش مرور نیوز عزیز اکبریان، درباره حضور مردم استان البرز در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ، و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا افزود: هم اکنون حضور مردم در پای صندوق های رای بسیار پر شور است و صف های طولانی برای انداختن رای در صندوق ها از ساعات اولیه ایجاد شده است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری را می توان حماسه پرشوری نامید؛ این حضور حماسی را به ملت ایران، مقام معظم رهبری و همه دلسوزان نظام و انقلاب مبارک باشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه حضور پرشور مردم در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تاثیر مثبتی در عرصه های بین المللی دارد، تصریح کرد: این حضور برای پشتیبانی از دولت آینده موثر است همچنین به جامعه جهانی نشان می دهد که مردم همچنان به نظام، انقلاب و سرنوشت خود اهمیت داده و به آن وفادارند.

وی یادآور شد: حضور مردم در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری برای کسانی که گمان می کنند مردم ایران در انتخابات شرکت نمی کنند، دارای پیام است درحالی که این حضور حماسه بزرگی برای تایید نظام جمهوری اسلامی است و نه بزرگی برای کسانی که چشم دیدن این انقلاب را ندارند.

عضو مجمع نمایندگان البرز در مجلس شورای اسلامی، گفت: بدون شک درصد بالایی از مردم البرز در انتخابات شرکت خواهند کرد و از آن سربلند بیرون می آیند.