عضو هیأت رئیسه مجمع نمایندگان استان گلستان حضور مردم این استان را در انتخابات پرشور و حداکثری خواند و گفت: حضور پرشور مردم نشانه اعتقاد به نظام و حمایت از نظام و آرمان های آن است.

به گزارش مرور نیوز، رامین نورقلی پور، درباره حضور مردم استان گلستان در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ، و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا، گفت: با سرکشی از شعب اخذ رای شهرستان های استان گلستان حضور پرشور مردم در این امتحان سرنوشت ساز به روشنی به چشم می خورد.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه مردم استان گلستان مانند همیشه در انتخابات حماسه آفریدند، تصریح کرد: مردم مانند همیشه برنده اصلی انتخابات بودند و با حضور حداکثری و پرشور خود این موضوع را مانند همیشه به دنیا و جهانیان ثابت کردند.

نورقلی پور با بیان اینکه به طور قطع حضور پرشور مردم استان گلستان در انتخابات نشانه اعتقاد به نظام و حمایت از نظام و آرمان های آن است، تصریح کرد: حضور پرشور مردم برای تمامی مسئولان نظام باید به مثابه قوت قلبی باشد که نسبت به گذشته در عرصه های بین المللی پرقدرت تر حاضر شوند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه انتخابات کشور آزادانه و بسیار عادلانه است، گفت: انتخابات ایران توام با حضور پرشور مردمی است که یکی از نشانه های بسیار خوب دوام، قوام و تقویت نظام جمهوری اسلامی است.