عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه صف های طولانی نیز مانع از حضور تهرانی ها در انتخابات ریاست جمهوری نشده است، گفت: حضور حداکثری مردم برای دشمنان ما نگران کننده است.

به گزارش مرور نیوز، بهروز نعمتی با اشاره به حضور پرشور مردم استان تهران در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری افزود: تاکنون حضور امروز مردم بسیار با شکوه و پرشور بوده است به گونه ای که برای رای دادن ساعت های طولانی باید منتظر ماند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از سویی دیگر هم پای انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز با همان شور و اشتیاق و پا به پای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: همه مردم اعم از پیر، جوان و قشر دانشگاهی در این انتخابات حضور داشتند و به رغم گرمی هوا، اما مردم همچنان در صف نوبت رای دادن حضور دارند.

وی یادآور شد: پیام حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهمین نشانگر آن است ایران کشوری است که بر مبنای مردم سالاری دینی اداره می شود و هیچ کشوری به اندازه ما نسبت به برگزاری این انتخابات حساس نیست؛ پیام های مقام معظم رهبری نیز بر حضور حداکثری مردم است.

نعمتی تاکید کرد: حضور حداکثری برای دشمنان ما نگران کننده است تاجایی که هر اندازه حضور بیشتر باشد دشمنان از نیرنگ ها و حیله های خود مایوس می شوند درحالی که این حضور برای آینده دنیای اسلام اثربخش است.