نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه هم‌اکنون شاهد برخی بداخلاقی‌های انتخاباتی هستیم که به همین منظور حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رای به مردم توصیه می‌شود.

به گزارش مرور نیوز ، محمد فیضی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: متاسفانه هم‌اکنون شاهد برخی بداخلاقی‌های انتخاباتی هستیم که به همین منظور حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رای به مردم توصیه می‌شود.

وی افزود: من انتشار لیست انتخاباتی را تکذیب می‌کنم و این شایعه‌ای بیش نیست که به نظر من یک موضوع غیراخلاقی بوده و متاسفانه برخی به بی‌اخلاقی‌هایی در این زمینه پرداخته‌اند که پیگیری‌های قانونی را به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ولایتمدار و غیور استان اردبیل بار دیگر در صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور حضور خواهند داشت و با میثاق‌های امام راحل تجدید پیمان خواهند کرد.

فیضی بیان کرد: خنثی شدن نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان با حضور پرشور و باشکوه مردم تحقق می‌یابد و مردم این موضوع را امروز با حضور در پای صندوق‌های رأی به دنیا نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: از مردم استان انتظار داریم که به شایعات و اعمال غیراخلاقی توجهی نکنند و انتخابی آگاهانه و بابصیرت داشته باشند، چرا که این موارد سبب انحراف ذهن مردم و در نتیجه سبب ایجاد مشکلات بزرگی می‌شود که باید مورد توجه واقع شود.