نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد گفت: مسئولان و آحاد جامعه باید به رای و اراده مردم ایران در انتخابات دوازدهمین رییس جمهوری اسلامی ایران تمکین کرده و در برابر این خواسته تسلیم باشند.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: انتخابات آبروی نظام اسلامی بوده و پایه های آن را مستحکم تر می کند.
وی بیان کرد: برگزاری انتخابات، ابزاری است تا مردم باورکنند در تعیین سرنوشت خود دخیل هستند و در اداره کشور نقش دارند.
حجت الاسلام نکونام، حضور مردم چهارمحال وبختیاری در دوازدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را پرشور خواند و از دست اندرکان برگزاری باشکوه این دوره از انتخابات قدردانی کرد.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با بیان فرا رسیدن اول خردادماه و آغاز محاصره های 36 ساله اقتصادی ایران از سوی غرب در سال 59 اظهار کرد: در طول این مدت هر زمان که به ظرفیت های داخلی تمرکز داشته و بردشمن تاخته ایم، استعدادها شکوفا شده و کشور در مسیر رشد قرار گرفته است.
حجت الاسلام نکونام بیان کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر مقاومت و اقتدار مسئولان در مقابل دشمنان نیز بیانگر همین مساله است.
وی افزود: اقتدار جمهوری اسلامی مولفه ای است که تنها با قدرت و مقاومت در عرصه های بین المللی حاصل می شود.
نکونام در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام مبارک ماه رمضان، از مردم خواست در بهره مندی معنوی ازاین ماه بیش از گذشته بکوشند.
امام جمعه شهرکرد همچنین چهارم خردادماه روز مقاومت شهر دزفول در مقابل نیروهای بعثی عراق را تبریک گفت و اظهار کرد: این روز الگوی ارزشمندی برای مردان و زنان ایرانی در دفاع از کشور است.
به گزارش ایرنا، 918 شعبه ویژه انتخابات ریاست جمهوری و 887 شعبه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شده است.
665 هزار نفر در این استان واجد شرایط رای هستند که از این تعداد 17 هزار و 994 نفر رای اولی هستند.