استاندار البرز از حضور پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق های رای قدردانی کرد و این حضور را در انتخابات 96 بی سابقه خواند.

به گزارش مرور نیوز ، سید حمید طهائی روز جمعه در بازدید از حوزه انتخابیه مسجد جامع رجایی شهر، افزود: براساس گزارش ها، استقبال پرشوری از مردم در پای صندوق های رای داشتیم که نشان می دهد با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری و مسئولان احساس مسئولیت داشته و انجام وظیفه کردند.
وی ادامه داد: دربرخی از شعب به دلیل ازدحام جمعیت با صف طولانی و ایستادن مردم ساعتها دراین صف ها مواجه بودیم که این تحمل حاکی از احساس مسئولیت بسیار آنان است .
طهائی گفت: دستاوردهایی که این همایش سیاسی اجتماعی و فرهنگی ملی در کشوردارد برای کسی که رای می آورند و جامعه جهانی نمایش داده می شود و جهانیان خواهند دید که مردم ما چقدر حاضر در صحنه هستند.
وی اضافه کرد :خسته نباشید باید به همه عوامل و دست اندرکاران اجرایی گفت کسانی که در مساجد ،حسینیه ها و مدارس میزبان صندوق های رای بودند .
استاندار البرز در خصوص اولین تجربه استان البرز دربحث انتخابات الکترونیکی گفت: یکی از نگرانی های ما این موضوع بود که براساس گزارشها انتخابات الکترونیکی در چند استان کشور درحال انجام است .
وی اضافه کرد: شش شهر استان البرز این نوع انتخابات را دراین دوره داشت و نگرانی داشتیم که ارتباطات قطع شود یا کشش لازم را نداشته باشد ولی کمبودی دراین زمینه نبوده و از صبح سیستم ها دایر و حضور مردم در پای صندوق ها ی رای را داریم .
استاندار البرز گفت: کسانی که اشنایی با این سیستم الکترونیکی انتخاباتی دارند سریع رای خود را ارائه می دهند ولی برخی که اشنایی ندارند با یک مقدار معطلی همراهند .
وی یادآورشد: زمان برگزاری انتخابات 10 ساعت پس از هشت صبح است که درصورت تمدید ازامادگی لازم برای ادامه و تمدید آن برخورداریم .