فرماندار ایوان گفت: از آغاز رای گیری تاکنون ساعت 20 بیش از 27 هزار نفر در شهرستان ایوان آرای خود را به صندوق ها ریخته اند که معادل 72 درصد است.

به گزارش مرور نیوز احسان اکبری اظهار کرد: تعداد و محل استقرار شعبه‌های ثبت‌نام و اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان مشخص شده که از این تعداد، 74 شعبه ثابت و شش شعبه نیز سیار است.

وی افزود: از تعداد 80 شعب اخذ رای 58 شعبه در بخش مرکزی مستقر شده که از این تعداد، 25 شعبه شهری و 31 شعبه روستایی ثابت و دو شعبه روستایی سیار و در بخش زرنه نیز 22 شعبه اخذ رای شامل چهار صندوق سیار و 18 صندوق ثابت مستقر است.

اکبری یادآور شد: تمهیدات لازم برای امنیت مردم فراهم شده تاهمه بتوانند به راحتی آرای خود را به صندوق ها بیاندازند.

وی با اشاره به اینکه از همه ظرفیت ها برای برگزاری انتخابات با کمیت و کیفیت بالا استفاده شده است، گفت: مردم نیز با حضور پرشور خود از ساعات آغاز رای گیری در شعبه های اخذ رای حضور یافته و بار دیگر حمایت خود را از نظام و مقام معظم رهبری نشان دادند.

اکبری در خصوص انتخابات شوراها نیز اظهار کرد: 92 داوطلب در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان با هم رقابت می کنند که از این تعداد 69 داوطلب در شوراهای اسلامی شهری و 23 نفر نیز در شوراهای اسلامی روستایی حضور دارند.