فرماندار ساری از دستگیری یک نفر در حین خرید و فروش آرا در این شهرستان خبرداد.

به گزارش مرور نیوز، مجید حسین‌زادگان در مهدیه ساری در جمع خبرنگاران افزود: هیات‌های نظارت و بازرسی فرایند انتخابات را در محل شعب اخذ رای تحت کنترل و نظارت دارند و با کوچکترین تخلف برخورد می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ساری گفت: استقبال مردم در این دوره از ساعت اولیه رای‌گیری پر شور و مطلوب بود.

حسین زادگان افزود: امروز مردم درک صحیح و درستی از موقعیت ایران در حوزه بین المللی و سیاست داخلی پیدا کرده‌اند و صندوق رای‌گیری را بهترین محل برای ابراز نظر و دیدگاه خود یافته‌اند.

وی گفت: با توجه به فصل کشاورزی و گرمای هوا، بیشتر مردم حضور در پای صندوق اخذ رای را به غروب و شامگاه موکول کرده‌اند و به همین دلیل هم گزارش‌ها نشان می‌دهد هم اکنون حضور مردم در شعب اخذ رای رو به افزایش است.

فرماندار ساری تعداد واجدین شرایط رای دادن شهرستان ساری را 395 هزار و 133 نفر اعلام کرد و افزود: 624 صندوق اخذ رای در این شهرستان برای جمع‌آوری آرای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا مستقر است.

حسین‌زادگان در خصوص تخلفات انتخاباتی گزارش شده، تصریح کرد: این تخلفات در حوزه کاندیدای شورای شهر بوده و در حوزه ریاست جمهوری تخلفی گزارش نشده است.

وی افزود: خرید و فروش رای از جمله تخلفات گزارش شده بوده که فرد خاطی توسط مامورین نیروی انتظامی بازداشت شد و مطابق قانون با وی برخورد می‌شود.