با پایان یافتن شمارش آراء در شهرستان سوادکوه شمالی، اعضای اصلی و علی البدل شورای اسلامی شهر شیرگاه از توابع این شهرستان مشخص شد.

به گزارش مرور نیوز ، فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی روز شنبهگفت : از تعداد 17 نامزد شرکت کننده در انتخابات شورای شهر شیرگاه ، مردم این شهر با آرای خود هفت نفر اعضای اصلی و علی البدل پنجمین دوره شورای شهر خود را انتخاب کردند .
علیرضا منصوریان افزود : کمال علی نژاد فرزند اسماعیل با کد نامزدی 51 با 2 هزار و 303 رای ، احمدعلی خانگلی زیولائی فرزند محمد با کد نامزدی 27 با 2 هزار و 25 رای ، عارف جعفرنژاد ده میانی فرزند امیر با کد نامزدی 24 با یک هزار و 780 رای ، شاهپور سلیمانی تپه سری فرزند محمد اسمعیل با کد نامزدی 45 و با یک هزار و 674 رای و علی مصطفوی فرزند قلی با کد نامزدی 54 و با یک هزار و 657 رای به عنوان اصلی شورای شهر شیرگاه انتخاب شدند .
وی ادامه داد : علی ولیزاده چالی فرزند همت الله کد نامزدی 57 با یک هزار و 515 رای و سیده مرضیه حسینی کبریا فرزند جعفر با کد نامزدی 26 و با یک هزار و 293 رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر شیرگاه انتخاب شدند .
فرماندار سوادکوه شمالی با اشاره به استقرار تعداد 41 شعبه اخذ رای برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در این شهرستان گفت : از این تعداد 14 شعبه مربوط به شهر نارنجستان ، 9 شعبه مربوط به شهر شیرگاه و 18 شعبه مربوط به بخش مرکزی است.