فرماندار شهرستان اسلام‌آباد غرب از معرفی منتخبان شورای شهر اسلام ‌آباد غرب خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، افشین کریمی از شمارش آرای انتخابات شوراها در شهرستان اسلام ‌آباد غرب خبر داد و گفت: در بین کاندیداهای شورای شهر این شهرستان الهام حمیدی با کسب 8 هزار و 581 رای به نفر اول این دوره از شوراهای اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب معرفی شد.

وی، مرزبان بخشم با 7 هزار و 708 رای را به عنوان نفر دوم اعلام کرد و گفت: بهروز جلیلیان با کسب 7 هزار و 314 رای سوم و محمد خلف صیادیان با کسب 6 هزار و 987 رای جایگاه چهارم را از آن خود کرد.

فرماندار شهرستان اسلام‌آباد غرب، از معرفی مجتبی سنگین وزن با کسب 6 هزار و 574 رای به عنوان پنجمین کاندیدا، پرویز رزمدیده با 6 هزار و 394 رای به عنوان ششمین کاندیداو محسن غلامی با کسب 6 هزار و 326 رای به عنوان هفتمین کاندیدای راه یافته به این دوره از شوراهای اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد.

وی یادآور شد: 151 شعبه اخذ رای کار رای گیری در این شهرستان را برعهده داشتند که 71 شعبه آن شهری و 80 شعبه آن رستایی بود که همه شعبات مکانیزه بوده و به صورت الکترونیکی کار جمع آوری آرا را بر عهده داشتند. از این شعبات 69 شعبه در شهر اسلام آباد غرب و 2 شعبه در شهر حمیل استقرار داشتند.