ستاد انتخابات اصولگرایان معتدل روحانی با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر و تشکر از حضور میلیونی ملت ایران در انتخابات ٢٩ اردیبهشت تاکید کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و با حضور پرشکوه خود در انتخابات با رای به عقلانیت و عملگرایی عزت و سربلندی ایران اسلامی را در عرصه داخلی و بین‌المللی تحکیم بخشیدند.

به گزارش مرورنیوز، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

حضور و مشارکت گسترده و آگاهانه ملت شریف ایران در انتخابات ٢٩ اردیبهشت گواهی بر هوشمندی، عقلانیت، پایمردی و وفاداری به آرمان‏های اسلام و انقلاب و تایید دیگری برای جمهوری اسلامی است.

بار دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و با حضور پرشکوه خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه ای شگفت آفریدند و عظمتی نو برپا کردند و با رای به عقلانیت و عملگرایی و با انتخاب مجدد حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عزت و سربلندی ایران اسلامی را در عرصه داخلی و بین المللی تحکیم بخشیدند.

بی تردید در میدان و صحنه بزرگ انتخابات، خلق حماسه ای عظیم از جنس عقلانیت و اتحاد جز با عنایات الهی و قدمهای استوار مردم عزیز مقدور نبود و به یقین پیروز این انتخابات، ملت بزرگ ایران و ناکام آن دشمنان نظام هستند.

ستاد اصولگرایان معتدل ضمن تبریک و تهنیت به محضر حضرت ولی عصر (عج)، روح بلند حضرت امام خمینی (ره) و شهدا گرانقدر، مقام معظم رهبری و عموم ملت ایران بویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران  از تمامی دست اندرکاران انتخابات  تشکر و  از نامزدهایی که با حضور منطقی خود در صحنه انتخابات، موجبات گرم شدن فضای رقابت در عرصه انجام وظیفه و خدمت به مردم را فراهم کردند تقدیر و تاکید می کنیم از امروز همه با هم با اتحاد و همدلی در مسیر رشد، شکوفایی و توسعه کشور گام بر خواهیم داشت.

به هر تقدیر ضمن تبریک به حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی امیدواریم رئیس جمهور منتخب با به کارگیری تمامی امکانات کشور و نیروهای مؤمن و متعهد در جهت ایجاد اقتدار ملی، برقراری عدالت و خدمت به مردم تلاش کرده و بر بهبود شرایط اقتصادی و رفع مشکلات مردم، به مطالبات آنها در توسعه رفاه و مبارزه با فساد اقدام کند.

در پایان از همه همراهان و عزیزان که در اقصی نقاط کشور، با همت و تلاش شبانه روزی خود نقشی بسیار موثر در خلق حماسه ۲۹ اردیبهشت ایفا کردند صمیمانه تشکر کرده و از خداوند متعال توفیقات روز افزون همه عزیزان گرامی را مسئلت داریم.

ستاد انتخاباتی اصولگرایان معتدل دکتر روحانی»