نماینده مردم همدان در مجلس معتقد است بعد از پایان رقابت‌ها، جریانات سیاسی باید با رفاقت جهت حل مشکلات معیشتی مردم قدم بردارند.

به گزارش مرور نیوز، امیر خجسته با اشاره به حضور پرشکوه ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در جمعه گذشته، گفت: حضور مردم بی نظیر و با بصیرت را در انتخابات شاهد بودیم که به گفته مقام معظم رهبری این حضور، استکبار جهانی را زیر سوال می برد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: حضور ملت ایران نشان داد، مردم هوشیار و آگاه بوده و رشد سیاسی آنها بسیار بالا است ضمن اینکه مردمسالاری دینی به معنای واقعی با این حضور به اثبات رسید.

وی با اشاره به مشارکت بیش از 70 درصدی مردم عنوان کرد: مشارکت در انتخابات در هیچ کجای دنیا به این اندازه نیست و فقط در ایران شاهد چنین حضوری هستیم که بسیار بامعرفت بود و امید استکبار جهانی را از اهدافی که داشت ناامید شد چرا که مردم ما در صحنه هستند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه پیروز اصلی رقابت های انتخاباتی مردم بودند، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر رقابت ها به پایان رسیده و کاندیداها باید وارد فاز رفاقتی شوند لذا جریانات و تفکرات سیاسی باید با هم افزایی مشکلات را حل کنند تا دغدغه های مردم به خصوص مشکلات معیشتی، ازدواج و اشتغال جوانان حل شود.