آیت الله امینی در پیامی به حجت الاسلام حسن روحانی انتخاب مجدد وی به سمت ریاست جمهوری را تبریک گفت و برای وی آرزوی توفیق کرد.

به گزارش مرور نیوز، متن این پیام به شرح ذیل است: روز 29 اردیبهشت ماه سال 1396 ، شاهد یکی دیگر از برگ های زرین و افتخارآفرین تاریخ ایران اسلامی بودیم. شکوهی وصف ناپذیر از وحدت و همدلی و نمایشی بی نظیر از اراده ملی و غیرت دینی که در دنیای امروز ، مشابهی برای آن نمی توان یافت. و این یکی از پیشتوانه های اصلی نظام اسلامی ایران است.
مشاهده صف های طولانی شما مردم عزیز و انتظار چند ساعته برای مشارکت در سرنوشت و آینده کشور و نمایش احساس موثر بودن در مهم ترین رویداد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایران سرافراز ، همه ی دوستان و دشمنان داخلی و خارجی و رفقا و رقبای دور و نزدیک اعم از مسلمان و غیر مسلمان را بر آن داشت که در برابر عظمت و قامت بلند امید و نجابت شما مردمان شریف، آگاه و زمان شناس، سر تعظیم فرود آورده و زبان به تحسین بگشایند.
من نیز به عنوان یک عضو کوچک از خانواده ایرانیان عزیز ، از صمیم قلب مراتب سپاس و درود خود را نثار شما می کنم و خداوند را برای نعمت وجود چنین مردمی وظیفه شناس، شاکرهستم.
از رهبر فرزانه و مدبر انقلاب نیز صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم که با درایتی تحسین برانگیز و هدایت ها و سخنانی آرامش بخش، همه نگرانی های پیش از انتخابات را از بین بردند.
به رئیس جمهور منتخب مردم در دوره دوازدهم، حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای روحانی نیز تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی توفیق و تائیدات الهی در جهت خدمت به مردم عزیز ایران می نماینم.