فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور گفت: سوم خرداد روز مقاومت، ایستادگی، پایداری و جانفشانی رزمندگان اسلام در مقابل رژیم صدام و استکبار جهانی است.

به گزارش مرور نیوز سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سوم خرداد که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان با حضور مردم شیعه و سنی و مسئولان استانی برگزار شد اظهار داشت: سوم خرداد روز پیروزی مقاومت و پایداری رزمندگان اسلام در مقابل استکبار جهانی و روزعزت ایران اسلامی و تجلی وعده پیروزی حق بر باطل بود.
وی بیان کرد: دشمن با تمام توان و تجهیزات نظامی خودش به جمهوری اسلامی ایران حمله کرد اما رزمندگان اسلام و نیروهای انقلابی با ایمان، اخلاص و پایداری خود در مقابل زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کردند.
وی افزود: عراقی ها فکر نمی کردند با آن همه استحکاماتی که در خرمشهر ایجاد کرده اند نیروهای انقلابی بتوانند بر این شهر مسلط شوند.
وی ادامه داد: رزمندگان اسلام از سه محور و با سه قرارگاه، عملیات آزاد سازی خرمشهر را آغاز کردند.
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور گفت: رزمندگان سپاهی و ارتشی با صبر و استقامت در کنار یکدیگر شجاعانه در مقابل دشمن ایستادند تا توانستند خرمشهر را آزاد کنند.
سردار سرتیپ پاسدار مارانی اظهار داشت: ایمان و اخلاص رزمندگان اسلام بود که کشور را در مقابل هجمه های سنگین صدام و استکبار جهانی حفظ کند.
وی بیان کرد: 19 هزار عراقی در جریان آزاد سازی خرمشهر تسلیم رزمندگان جمهوری اسلامی ایران شدند.
وی افزود: رزمندگان اسلام توانستند بیش از پنج هزار کیلومتر را که در تصرف دشمن بود با عملیات آزاد سازی خرمشهر آزاد کنند.
وی تاکید کرد: حفظ آرمان های انقلاب اسلامی، آرمان های امام و شهدا در زیر چتر ولایت وظیفه همگان است.
جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز گفت: باید سیاست ما عین دیانت ما باشد تا خرمشهرها را خدا آزاد کند.
سرهنگ پاسدار محمد ناظری اظهار داشت: برای آمدن و دیدن مدد الهی کافی است در سرزمین دل ما جز خدا چیز دیگری نباشد.
وی بیان کرد: اگر سربند لبیک ولایت را به سر داشته باشیم خرمشهرها آزاد می شوند حتی اگر جهان نخواهد.
وی افزود: امام خمینی (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، امام(ره) داستان امداد الهی را که تاریخ فراموش کرده بود را به یاد همگان آورد.