نماینده خاش بر لزوم استفاده از نیروهای جوان و تحصیلکرده و پرهیز از به کارگیری نیروهای بازنشسته در مسئولیتهای دولتی در دولت دوازدهم تاکید کرد.

به گزارش مرور نیوز، علی کرد در پایان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در تذکری شفاهی با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: خرمشهر سرزمین افتخار آفرین و شهر قدرت استقامت و اقتدار ملت بزرگ ایران است. سالگرد فتح خرمشهر و آزادی آن را تبریک می گویم و یاد شهدا را گرامی می دارم.

وی با قدردانی از مردم برای خلق حماسه 29 اردیبهشت گفت: به همه منتخبان در شوراها که اعتماد مردم را کسب کردند تبریک می گویم، همچنین لازم است پیروزی آقای روحانی در انتخابات را تبریک بگویم و امیدوارم دولت دوازدهم کاستی ها رفع مشکلات مردم بیکاری جوانان و توسعه مناطق غیر برخوردار را جبران کرده و حقوق همه اقوام را در نظر گیرد.

کرد همچنین تاکید کرد که دولت دوازدهم باید تجدید نظر در انتساب مدیران و کارگزاران دولت در استان سیستان و بلوچستان را در دستور کار قرار داده و از انتصابات براساس گرایشات خاص پرهیز کند. انتظار می رود در انتصابات به نیروهای شایسته با صلاحیت بومی و ماندگار از همه اقشار با تکیه بر نیروهای انقلابی استفاده کند.

نمایندن خاش گفت که دولت دوازدهم از به کار گیری مدیران پروازی و بازنشسته پرهیز کرده و برای سپردن مسئولیتها به نیروهای جوان و تحصیلکرده اعتماد کند.

نماینده خاش در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه اش خواستار تخصیص اعتبارات سال 95 و اجرای پروژه های عمرانی نیمه تمام شد.