تهران- نمازگزاران استان تهران در محکومیت تعرض به شیخ عیسی قاسم راهپیمایی کردند.

به گزارش مرور نیوز، راهپیمایی باشکوه نمازگزاران استان تهران در محکومیت تعرض دژخیمان رژیم آل خلیفه به آیت الله شیخ عیسی قاسم و شهادت جوانان بحرینی برگزار شد.

مراسم راهپیمایی در تعرض دژخیمان رژیم آل خلیفه به آیت الله شیخ عیسی قاسم و شهادت جوانان بحرینی در شهر تهران از مقابل دانشگاه تهران به سوی میدان فلسطین انجام شد.

اقشار مختلف مردم، نظامیان، روحانیون، بازاریان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تهرانی در این راهپیمایی حضوری دشمن شکن داشتند.

مردم مومن و انقلابی ورامین نیز در محکومیت تعرض دژخیمان رژیم آل خلیفه به آیت الله شیخ عیسی قاسم و شهادت جوانان بحرینی « آل خلیفه فاسد و بی حیا است، مزدور شیطان بزرگ آمریکا است» سر داده و از مصلی بزرگ صاحب الزمان( عج) به سوی گلزار شهدای سید فتح الله حرکت کردند.

نماز گزاران فیروزکوه نیز در حالی که شعار « آیت حق شیخ عیسی قاسم است، حمایتش پیرو حق لازم است» حمایت و پشتیبانی خود از مردم مظلوم و بی دفاع بحرین را اعلام و جنایات آمریکا، آل سعود و آل خلیفه را محکوم کردند.

 

در شهرستان پاکدشت نیز راهپیمایان با مشت های گره کرده فریاد « این شیخ آزاده هدایتگر است، او تابع ولایت و رهبر است» سر دادند و بلافاصله بعد از نماز پر شکوه جمعه نسبت به جنایات آل خلیفه و تعرض به شیخ عیسی قاسم اعتراض کردند.

مردم دماوند فریاد انزجار از ظلم و ستم امریکا و مزدوران آن در منطقه را سر داده و شعار « آل خلیفه حیا کن، منامه رو رها کن» را با مشت های گره کرده فریاد زدند و نسبت به ادامه روند ظلم و جنایت در بحرین معترض بودند.

اسلامشهری ها نیز شعار « آل سعود حیا کن، مدینه رو رها کن» را سر می دادند و از وزارت امور خارجه خواستند با تمام توان از ابزار دیپلماسی برای حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم استفاده کند.

 

در شهرستان قدس نیز، نمازگزاران جمعه با فریادهای بلند، موضع جمهوری اسلامی ایران و ملت های آزادی خواه جهان را به گوش جهانیان رسانده و شعار « بحرینی بحرینی حمایتت می کنیم» سر دادند.

مردم مومن و انقلابی شهرستان بهارستان نیز با شعار « یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا» خواستار اتحاد بین جامعه مسلمانان در مبارزه با استکبار جهانی شدند.

بر اساس این گزارش، راهپیمایی محکومیت تعرض دژخیمان رژیم آل خلیفه به آیت الله شیخ عیسی قاسم و شهادت جوانان بحرینی در شهرستان های شمیرانات، پیشوا، قرچک، پردیس، شهریار، ملارد، رباط کریم و ری برگزار شد و در پایان بیانیه ای در 5 بند قرائت کردند که با تکبیر راهپیمایان مورد تایید قرار گرفت.