نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور درخواست کرد که وعده جوان‌سازی کابینه و ایجاد اشتغال را عملیاتی کند.

به گزارش مرور نیوز، زهرا سعیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 7 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، از تلاش‌های رئیس، نواب رئیس و اعضای هیأت رئیسه در طول یک سال گذشته تشکر کرد و گفت: با توجه به خلق حماسه مردم در 29 اردیبهشت رئیس جمهور باید به عهد خود با مردم در خصوص جوان‌سازی کابینه و ایجاد اشتغال وفادار بماند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: بیشتر اقدامات در شهرستان‌ها از نمایندگان تقاضا می شود اما نیروی انسانی ،تجهیزات و اعتبارات به میزان  کافی در اختیار نمایندگان نیست و برخی دولتمردان پشت نمایندگان پنهان شده‌اند.

وی ادامه داد: مجلس بودجه ای که نمایندگان به تصویب می رسانند در نهایت در اختیار دولت قرار گرفته می شود و در این شرایط بیشتر وقت نمایندگان برای رفع و رجوع مشکلات مردم بخصوص در موضوع اشتغال و دریافت تسهیلات و وام گرفته می شود که همه آن هم در اختیار دولت است؛ بر این اساس باید بازتعریفی در موضوع تفکیک قوا صورت گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از وزرا دستوراتی برای انجام اقداماتی می دهند اما برخی مدیران زیر دست آنها از انجام آن دستور امتناع می کنند که لازم است با این مدیران برخورد شود.