یک نماینده مجلس با تاکید بر لزوم تبدیل شدن رقابت‌ها به رفاقت‌ها برای حل مشکل مردم گفت که انتظار می‌رود دولت دوازدهم گام‌های اساسی درچهار سال پیش رو برای حل مشکل اشتغال و حذف فقر بردارد.

به گزارش مرور نیوز، محسن بیگلری در پایان جلسه علنی امروز (یکشنبه) با قدردانی از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات و تبریک به روحانی، منتخب ریاست جمهوری دوره دوازدهم گفت: بنده به همراه تعداد زیادی از نمایندگان تا دیروز از شما حمایت ویژه کردیم اما انتظارمان امروز این است که برای جواب به رای مردم قدرشناس ایران به خصوص در مناطق محروم و قومیت‌ها، اهتمام ویژه‌ای برای حل مشکلات مردم به کار گرفته شود.

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور باید شما و کابینه‌تان شب و روز نشناخته و برای حل مشکلات مردم به ویژه اشتغال جوانان و حل مشکل معیشت افراد ضعیف جامعه قدم‌های اساسی بردارید. همچنین لازم است در کابینه‌تان از قومیت‌ها و مذاهب که رای قاطعی به شما داده‌اند، به میزان سهم خودشان استفاده کنید.

این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم شایسته سالاری در کابینه دوازدهم به جای نژاد و مذهب گفت: انتظار می‌رود در شرایط کنونی رقابت‌ها به رفاقت‌ها تبدیل شود و دغدغه اصلی همه حل مشکل مردم باشد.

بیگلری بیکاری را مشکل اصلی کشور دانست و خطاب به رئیس‌جمهور گفت: انتظار می‌رود همانطور که در چهار سال اول دولت تدبیر و امید نسخه نسبتا جامعی برای حل مشکل بهداشت و درمان پیچیده شد، در چهار سال دوم برای حل مشکل اشتغال و حذف فقر گام‌های اساسی برداشته شود تا ما نمایندگان بیشتر از این شرمنده جوانان به خصوص جوانان تحصیلکرده نباشیم.

وی ادامه داد: انتظار می رود برای حل مشکل فرهنگیان، نهضتی ها، پیش‌دبستانی‌ها و حق‌التدریسی‌ها اقدامی جدی شود و به مجلس وزیر توانمندتری برای آموزش و پرورش در کابینه دوازدهم معرفی شود.

نماینده سقز و بانه در پایان بر لزوم رفع مشکل آب در استان کردستان تاکید کرد.