سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از انتخاب ٦ نفر از اعضای کمیسیون متبوعش برای عضویت در کمیسیون مشترک بررسی طرح درآمد پایدار شهرداری ها خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، صدیف بدری در تشریح جزییات جلسه امروز یکشنبه(٧خرداد) کمیسیون عمران مجلس، گفت در این جلسه تصمیم گیری در مورد مدیریت جامع شهری بود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: طرح مذکور دارای ١٥٠ ماده بوده که پس از بحث و بررسی فراوان در خصوص آن و اخذ نظرات نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، وزارت نیرو و مرکز پژوهش های مجلس و بعد از اعلام نظر و صحبت های تعدادی از اعضای کمیسیون کلیات آن رد و نتیجه به کمیسیون شوراها به عنوان کمیسیون اصلی ارجاع شد.

وی همچنین از انتخاب ٦ نفر از اعضای کمیسیون متبوعش برای عضویت در کمیسیون مشترک بررسی طرح درآمد پایدار شهرداری ها خبر داد و گفت: این کمیسیون برای بررسی راهکارهای اخذ درآمد پایدار جای تراکم فروشی برای شهرداری ها در دستور کار بود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقایان محمد مهدی افتخاری، حمید بنایی، شهرام کوسه غراوی، علیم یارمحمدی، فرج الله رجبی و بنده اعضای منتخب کمیسیون عمران برای عضویت در کمیسیون مشترک هستیم.