نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس خواستار توجه دولت به وعده‌های داده شده و انتصاب مدیران مردم فهم و تخصیص اعتبارات تخصیص نیافته در استان خراسان شد.

به گزارش مرور نیوز، فرهاد فلاحتی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس اظهار کرد: دو روز گذشته یادآور اتفاقات مهمی از جمله یادبود شهیدان ۱۵ خرداد و تلخ‌کامی ۱۴ خرداد ارتحال امام در تاریخ سراسر پر افتخار جمهوری اسلامی ایران است؛ البته یادبودی از حادثه فرخنده هم لازم است که آن طلوع دوباره خوشید ولایت با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب بود.

وی با اشاره به تایید صحت انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان و تمکین نامزد منتخب رقیب و هواداران او، گفت: این مهم نیازمند مبارک‌بادی خاص است چرا که این حرکت زیبا خود به خود حرکات ناشایست و فتنه‌گری‌های ۸ سال قبل را از رقیب مانده از قدرت به ذهن می آورد و آدم با انصاف توسعه محور را ترغیب می کند که به آقای رئیسی احسن بگوییم که با ادب خلق نیکو علی رغم داشتن مستنداتی از تخلف برخی مسئولان فعل شورای نگهبان را در تایید انتخابات بدون هیچ تردیدی پذیرفتند و به برگزیده ملت تبریک گفته و در تمام این ایام جلوی هر حرکت ناصواب خیابانی را از هواداران کثیر خود گرفتند. 

این نماینده مجلس ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب خطاب به حسن روحانی گفت: رای شما در استان خراسان جنوبی به نسبت رای رقیب بسیار پایین تر بود، دانستن دلیل آن به کارایی پیش رو به دولت کمک می کند؛ دلیل آن نه حزبی بود نه قومی. بلکه ضعف خدمت شما به این استان محروم، قول و قرارهای به زمین مانده شما در این ۴ سال، ناهماهنگی وزرا و غیره است و گرنه مرام مردم استان من تشکر و قدردانی است. در این ۴ سال پیش رو انتظار  بیشتر داریم و توجه به قول و قرارهای داده شده و انتصاب مدیران مردم فهم و تخصیص اعتبارات تخصیص نیافته را مطالبه می کنیم.

فلاحتی یادآور شد: مردم استان من از اینکه راه آهن شمال کشور بدون سقف اعتبار بگیرد ناراحت نیستند بلکه از ندادن اعتبار و بی توجهی به راه آهن مطالعه شده استان خود علی رغم قول و قرارهای مسئولان نارحت هستند.