نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتباط رژیم صهیونیستی و آل سعود با حادثه تروریستی دیروز تهران امری واضح و روشن است و موضع‌گیری‌های اخیر وزیر خارجه عربستان و همچنین سفر ترامپ به منطقه نشان می‌دهد که چه کشورهایی پشت صحنه این حادثه تروریستی بودند.

به گزارش مرور نیوز، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حادثه تروریستی دیروز در تهران گفت: حادثه تروریستی دیروز با مساعدت و همکاری عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی انجام شده و هیچ تردیدی در ارتباط آل‌سعود و رژیم صهیونیستی با این حادثه وجود ندارد.

وی افزود: آمریکا و آل‌سعود در سوریه و عراق و یمن مستأصل شدند و در صدد هستند تا به خیال خود با این اقدامات خود را از شرایطی که در آن قرار گرفته‌اند بیرون بکشند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سفر اخیر ترامپ به منطقه و موضع‌گیری‌های وزیر امور خارجه عربستان سعودی، خود بیانگر این است که این کشورها پشت صحنه اصلی حادثه تروریستی تهران بودند.

قاضی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: از وزارت اطلاعات انتظار داریم تا افرادی را که از عوامل حادثه تروریستی دیروز حمایت و موجبات ورود آنها به کشور را فراهم کرده‌اند، شناسایی و با آنها برخورد لازم صورت گیرد و این مسئله نیز به اطلاع عموم برسد.