انتقام خون هر شهیدمان را با معدوم کردن ده‌ها و بلکه صدها فریب‌خورده داعش خواهیم گرفت و از مسئولین نظامى کشور درخواست مى‌نمایم انجام این مأموریت و مسئولیت مهم را به ما پیشمرگان کُرد زبان و اهل سنت کشور بسپارند.

به گزارش مرور نیوز، محمدقسیم عثمانی عضو فراکسیون اهل سنت و نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار شهدای حوادث تروریستی، این اقدام تروریست ها را محکوم کرد.

متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وهابیون تکفیرى اینبار حملات تروریستى و کور خود را متوجه حرم مطهر حضرت امام(ره) و مجلس شوراى اسلامى نمودند و با سخیف ترین شیوه، جان چند تن از هموطنان را گرفتند و چندین نفر را مجروح نمودند. ذات پلید این جانیان بار دیگر، خود را به صورت ملموس تر نشان داد و ایران عزیز بار دیگر مورد تهاجم تروریست ها قرار گرفت که به نظر مى رسد در این خصوص موارد ذیل قابل توجه است؛
١- جریان تکفیرى داعش، تابحال ده‌ها حمله تروریستى را براى ایران طراحى کرده است که با هوشیارى سیستم اطلاعاتى و ضد ترور کشورمان خنثى شده است. اکنون که دو حمله کور آنان اجرا شده است باید درس عبرتى به آنان و همه پشتوانه هایشان داد که خواب حمله نظامى و تروریستى را در مورد ایران نبینند و متوجه شوند که انتقام خون هر شهیدمان را با معدوم کردن ده‌ها و بلکه صدها فریب خورده داعش خواهیم گرفت و از مسئولین نظامى کشور درخواست مى نمایم انجام این مأموریت و مسئولیت مهم را به ما پیشمرگان کُرد زبان و اهل سنت کشور بسپارند تا با پیروی از مقام معظم رهبری، به دشمنان ثابت کنیم که کرد اصیل و اهل سنت واقعى چه کسانى هستند.
٢- جریان تکفیرى داعش، از ایرانیان جذب شده براى عملیات تروریستى در کشورمان استفاده مى کند و از این ابزار، بهره چند سویه مى برند لذا پایش ایرانیان جذب شده داعش باید در اولویت رصد اطلاعاتى ما قرار گیرد و اگر آنها بدنبال تکرار چنین صحنه هایی باشند، به احتمال زیاد از چنین نیروهایى که فضاى کشور را دیده اند، استفاده مى کنند.
٣-حملات تروریستى داعش جنایتکار فقط متوجه مسلمانان است چرا که مسئولیت آنها، ایجاد ناامنى، اغتشاش و مشغول سازى مسلمانان است و از همین روست که تا بحال، یک گلوله هم به سمت رژیم صهیونیستى و منافع آنان شلیک نکرده اند.
٤- جریان تکفیرى داعش، هرگز قدرت مقابله مستقیم با ایران را نخواهد داشت و حداکثر اقدامى که بدنبال انجام آن است، اقداماتى از این دست است که هوشیارى مضاعف نیروهاى امنیتى و نظامى و هوشیارى عمومى مردم همیشه در صحنه را مى طلبد و در مقابل تروریست هاى تربیت شده سعودى، هر ایرانى باید یکى از عناصر اطلاعاتى و نظامى کشور باشد.
٥- حادثه ترور توسط جلادان داعش، هر چند حادثه اى تلخ و جانکاه بود ولى مردم بیش از گذشته، قدر امنیت و نیروهاى حافظ امنیت را خواهند دانست و نسلی که دوره آماج ترورها را در کشورمان ندیده اند، با همین حرکت جزئى و کور خرابکاران بد طینت، سختى آن دوران را بیش از پیش درک مى کنند و قدر امنیت پایدار کشور عزیزمان را خواهند دانست.
٦- حامیان ترور و تروریسم در خاورمیانه، بدنبال درگیر کردن دولت ها و ملت ها هستند تا همچنان از آب گل آلود ماهى بگیرند و در جهت منفعت طلبى خود، جنگ و ترور به راه مى اندازند و کشورها را درگیر جنگ و بحران و دشمنى مى کنند تا قدرت مقابله جهان اسلام در مقابل آنها تقلیل یابد. آنها مسلمان جعلى درست مى کنند، آنان را شستشوى مغزى مى دهند، به سلاح روز مجهز مى کنند و در نهایت به جان مسلمانان واقعى مى اندازند و از این طریق هم وجهه اسلام و مسلمانان را در دنیا تخریب مى کنند، هم مسلمانان را تضعیف مى کنند و هم فرصت و زمان اتحاد مسلمانان را از بین مى برند.
٧- جریان تکفیرى داعش، یک جریان غیر دینى و ضد بشرى است که به هیچ دین و مذهبى پایبند و قابل نسبت دادن نیست و دنیا باید بدانند که داعش یک جریان ضد اسلامى است و مسلمانان جهان باید بدانند که جریان داعش، به هیچ کدام از مذاهب اسلامى تعلق ندارد بلکه این جریان یک جریان مخوف انحرافى تکفیرى است که رسالت آن بدنام کردن اسلام از طریق خشونت و تضعیف مسلمانان از طریق درگیرى و ترور است.
در پایان به خانواده هاى معزز شهداى این حادثه، تبریک و تسلیت عرض نموده و براى مجروحان، شفاى عاجل مسئلت مى نمایم. از نیروهاى نظامى و امنیتى بابت همه تلاش ها و همه از خودگذشتگى هایشان خاصعانه، سپاسگزارم و ان شاالله خداوند سزاى این همه تلاش و ایثار را عطا فرماید.
محمدقسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی