جمعی از علما، بزرگان شیعه و همچنین تعداد زیادی از شیعیان کراچی پاکستان شب گذشته ضمن حضور در مراسم افطار به میزبانی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران، حملات تروریستی اخیر تهران را محکوم کردند.

به گزارش مرور نیوز، شیخ صلاح الدین رئیس ائمه جمعه و جماعت کراچی، در سخنان کوتاهی به نمایندگی از شیعیان این کلان شهر پاکستان، شهادت تعدادی از مردم بی گناه را در حملات تروریستی اخیر تهران به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت و مراتب همدردی ملت پاکستان به ویژه شیعیان این کشور را با ملت ایران ابراز داشت.
احمد محمدی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کراچی نیز خوش آمدگویی و تبریک میلاد مسعود امام حسن مجتبی(ع) به میهمانان، در سخنان کوتاهی به حملات تروریستی تهران اشاره و ابراز امیدواری کرد با همکاری همه کشورهای منطقه در مبارزه با تروریسم، این پدیده شوم در منطقه ریشه کن شود و صلح و ثبات در سراسر منطقه استقرار یابد.
صبح روز چهارشنبه گذشته در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که موجب شهادت 17 نفر و مجروح شدن 52 نفر دیگر شد. گروه تکفیری تروریستی داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفت.
مدت کوتاهی بعد از وقوع این حملا تروریستی، تعداد زیادی از عوامل تروریستی در عملیات های مختلف در نقاط مختلف کشور شناسایی و دستگیر شدند.