نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: روز قدس روز مشت های گره کرده و فریاد بلند مسلمانان علیه آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی است.

به گزارش مرور نیوز، سیدتقی کبیری به بیش از 6 دهه جنایت های رژیم صهیونیستی در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: سیلی اخیر سپاه به دشمن تکفیری، اخطاری بود به رژیم صهیونیستی و حامیان جنایتکار آن که روز پایان آنها نزدیک شده است و رؤیای شیطانی خاورمیانه بزرگ و توهم «اسرائیل از نیل تا فرات» را به گور خواهند برد.

وی، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز مستضعفان و خیزش حق‌طلبان علیه جنایتکاران تاریخ اعلام کرد و افزود: روز قدس روز تجلی وحدت مردم ایران اسلامی با ملت های مسلمان جهان بوده و در این روز، همه در کنار هم حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز می دارند.

کبیری، مشکلات مسلمانان جهان را به صورت زنجیر وار به هم پیوسته دانست و تصریح کرد: به قول امام خمینی (ره)، روز قدس، روزی است که باید سرنوشت ملت های مستضعف معلوم شود و باید ملت های مستضعف در مقابل مستکبرین اعلام وجود کنند و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند.

وی از جنایت های داعش در عراق و سوریه به عنوان توحش مدرن یاد کرد و اذعان داشت: رژیم منحوس صهیونیستی، عربستان و همپیمانان جنایتکارشان همچون آمریکا با حمایت خود از تکفیری ها نشان دادند که بزرگترین ناقضین حقوق بشر خود آنها بوده و روز قدس روز رسوا شدن آنها و کنار زدن نقاب از چهره‌ کریه شان خواهد بود.

نماینده شهرستان های خوی و چایپاره، ملت بزرگ ایران و سایر مسلمانان و آزادیخواهان جهان را به حضور یکپارچه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد و افزود: در برهه کنونی که علاوه بر فلسطین، کشورهای مسلمان عراق و سوریه و یمن نیز به جنگ داخلی کشیده شده اند، لازم است مراسم روز قدس پرشورتر و گسترده تر از سال های قبل برگزار گردد.