وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تأکید کرد: ریشه وجودی جریان‌های تکفیری در حال خشک شدن است و در عین حال مبارزه بی‌امان جریان مقاومت با آنها نیز تا به نتیجه رسیدن ادامه خواهد داشت.

به گزارش مرور نیوز، سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی امروز وصف‌ناشدنی و فوق‌العاده است و باید خدا را بابت نعمت وجود این ملت شکر کرد.

وی درباره آینده جریان‌های تکفیری در منطقه گفت: آن کسانی که این جریان‌ها را ایجاد کرده‌اند، اراده‌ای برای مبارزه قاطع و نهایی با تروریسم ندارند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: حتی اگر ائتلافی را هم شکل می‌دهند، این ائتلاف بیشتر صوری است تا واقعی؛ به هر حال آنها می‌خواهند که تکفیری‌ها به عنوان یک عامل بی‌ثبات‌کننده و یک ابزار در دستشان باقی بمانند، در حالی که این گروه‌ها هیچ پایگاه اجتماعی و فکری و هیچ اعتمادی از طرف هیچ قشری در اجتماعات مختلف ندارند.

دهقان تصریح کرد: نه تنها این گروهک‌های دست‌ساخته هیچ پایگاهی در اجتماعات مختلف ندارند، بلکه ریشه‌های وجودی آنها در حال خشک شدن است و در عین حال مبارزه بی‌امان جریان مقاومت نیز ادامه خواهد داشت و به نتیجه خواهد رسید.