قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه آنهایی که اسلام آمریکایی دارند از تشر های آمریکا می‌ترسند، گفت: ملت ایران مقتدرانه در برابر قدرت های استکباری ایستاده است.

به گزارش مرور نیوز، سید مرتضی بختیاری در سخنرانی روز قدس و در جمع مردم بیرجند با بیان اینکه بصیرت افزایی از آیات قرآنی را باید دنبال کنیم، اظهارکرد: اینکه قصص قرآن جریان شناسی را در زمان های مختلف به ما می‌آموزد.

وی با اشاره به اینکه قصص قرآن زنده‌ترین سند و بزرگ‌ترین سرمایه برای ما است، گفت: طبق آیات قرآنی میل قلبی به استکبار کردن یعین اینکه بازنده خواهیم بود.

وی با اذعان به اینکه قرآن در پاسخ اینکه می‌شود با استکبار آشتی کرد، نه می‌گوید، عنوان داشت: آنهایی که امروز میل قلبی به امریکا و اسرائیل پیدا می‌کنند از نگاه اسلام مردودند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه باورهای امام خمینی (ره) این را نشان می‌دهد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، گفت: امام (ره) وعده های قرآن را باورداشتند و در برابر استکبار و ظلم ایستادند.

وی با بیان اینکه آنهایی که ایمانشان ضعیف باشد دربرابر وعده های خدا تردید می‌کنند، گفت:: ملت ایران تحت رهبری امام خمینی (ره) به آیات قرانی لباس عمل پوشاند و بادست خالی رژیم شاهنشاهی را نابود و آمریکا را بیرون می‌کنند.

وی بر تبیین آیات و داستاهای قرآنی در جامعه تاکید کرد و افزود: آنهایی که اسلام آمریکایی دارند از تشر های آمریکا می‌ترسند.

بختیاری گفت: آن هایی که اسلام و وعده های قرآن را قطعی می‌دانند باور دارند که این وعده‌ها اجرا خواهد شد و مقتدرانه در برابر قدرت های استکباری ایستاده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه باید همیشه دشمن شناسی را یک ضرورت در جامعه دانست و بیان کرد: اگر دشمن را نشناسیم با ابزارهای مختلف وارد صحنه شده و زمینه بدعت و انحراف را بوجود می آورد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه بصیرت راه موفقیت ما خواهد بود، گفت: ملت ایران جنایت های آمریکا را فرموش نمی کند.

وی با بیان اینکه مذهب را علیه مذهب گذاشته اند ، بیان داشت:شهدای زیادی را تقدیم کرده ایم اما یک وجب از این سرزمین را در اختیار دشمن نگذاشته ایم.

بختیاری با اشاره به اینکه امروزه استکبار همه راهها را برای ضربه زدن به ایران پشت سر گذاشته است، گفت: دشمنان هیچ کاری را برای ضربه زدن به نظام و اسلام مضایقه نکرده اند.