فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در انتخابات اردیبهشت ماه که بسیار پرشور برگزار شد، مردم به وظیفه خود عمل کردند و امروز رئیس جمهوری منتخب، رئیس جمهوری همه است و برای کمک، باید همه دست به دست هم دهیم.

به گزارش مرور نیوز، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی روز جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس در شهر لاهیجان با بیان این مطلب افزود: قرارگاه پدافند هوایی، خدمتگزار ملت است و به اتفاق ارتش، سپاه و ناجا در سراسر کشور به ملت ایران قول شرف می دهد که از کیان میهن دفاع کند.
وی با اشاره به برقراری امنیت کامل در آسمان کشور ادامه داد: در زمین نیز نیروهای مسلح با همراهی مردم، اجازه ورود دشمن را نمی دهند.
امیر اسماعیلی تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی، سینه به سینه دانش تولید می کنند چراکه هدف گذاری برای اعتلای کشور، دستیابی به قله های رفیع علم است.
وی حضور پرشور مردم در مناسبت های ملی و مذهبی همچون راهپیمایی روز قدس را یکی از جلوه های آرمان بلند انقلاب عنوان و اضافه کرد: ملت در این راهپیمایی ، پیروی از اندیشه های تابناک امام راحل، تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی را اعلام کردند.
وی با یادآوری ابتکار امام (ره) مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان بعنوان روز قدس گفت: مردم ایران اسلامی هر ساله این راهپیمایی را در حمایت از قبله اول مسلمانان جهان و در حمایت از مظلوم و تقبیح ظلم برپا می دارند.
راهپیمایی روز قدس در شهرستان لاهیجان در دو شهر لاهیجان و رودبنه از ساعت 11 آغاز شد و مردم، مانند سال های گذشته، حضور پرشور و باشکوه در این مراسم داشتند.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز، همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.