مشاور فرهنگی رئیس جمهوری در واکنش به توهین عده ای خودسر به رئیس جمهوری نظر صریح رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شعار علیه مسئولین را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.

به گزارش مرور نیوز، حسام الدین آشنا روز جمعه بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب در 28 بهمن 91 درباره شعار دادن علیه مسئولین را منتشر کرد:
«بازخوانی نظر صریح رهبر انقلاب درباره شعار دادن علیه مسئولین
این را هم عرض بکنیم؛ این که من از بعضی مسئولان و سران کشور گله‌گزاری کردم، موجب نشود که حالا یک عده‌ای راه بیفتند، بنا کنند علیه این و آن شعار دادن؛ نه، بنده با این کار مخالفم. اینکه شما یک نفر را به عنوان ضد ولایت، ضد بصیرت، ضد چه، مشخص کنید، بعد یک عده‌ای راه بیفتند علیه او شعار بدهند، بنده با این کارها مخالفم؛ این را من صریح بگویم. بارها به کسانی که میتوانند جلوی این چیزها را بگیرند، تذکر داده‌ام. آن کسانی که این کارها را میکنند، اگر واقعاً حزب‌اللّهی و مؤمنند، خب نکنند. می‌بینید که تشخیص ما این است که این کارها به ضرر کشور است. با احساساتشان راه بیفتند اینجا، آنجا، علیه این شعار بدهند، علیه آن شعار بدهند؛
بخشی از سخنان رهبر انقلاب در 28 بهمن 91»
به گزارش ایرنا، در هنگام حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری و اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، عده اندکی با سردادن شعارهای اهانت آمیز، در روز وحدت جهان اسلام به اقدام ساختار شکنانه روی آوردند.