نماینده مردم اردبیل گفت: اقداماتی که در روز جهانی قدس رخ داد نشانه بارز وحدت‌شکنی و آب در آسیاب دشمن ریختن است.

به گزارش مرور نیوز، رضا کریمی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر و تبریک هفته قوه قضاییه اظهار کرد: اقدام ناشایست و نابخردانه، توسط عده‌ای در روز جهانی قدس و توهین به رییس جمهور را توهین به همه ایرانیان دانسته و این اقدامات را نشانه بارز وحدت‌شکنی و آب در آسیاب دشمن ریختن می‌دانم،‌ بنابراین ضمن محکوم کردن آن که جز بر هم زدن آرامش دستاوردی ندارد از ارکان مسئول و مراجع ذی‌صلاح درخواست می‌کنم به منظور پیشگیری از رخ دادن چنین اقداماتی نتیجه رسیدگی خود را در اسرع وقت به مردم اعلام کنند.

وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی هیچگاه شیطنت‌های دشمنان و بدعهدی‌های دولتمردان آمریکا را فراموش نمی‌کنند و به خوبی می‌دانند که دولت آمریکا با مدیریت ترامپ به دنبال ایجاد تنش و چالش در بین کشورهای خاورمیانه است و شبانه روز تلاش می‌کنند تا با ایجاد اختلاف میان کشورهای حتی متحد خویش مثل ترکیه، قطر و... وضعیت اقتصادی کشور خویش را پیش ببرد و منافعش را دنبال کند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: تحرکاتی از سوی دولتمردان آمریکا دیده می‌شود، ولی آمریکا باید بداند که اقدامات آنها مردم ما را مصمم‌تر می‌کند. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از قبیل سپاه پاسداران با مردم شریف ایران پیوندی عمیق دارند.