نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی جوانگرایی و حضور افراد فراجناحی را یکی از ضرورت های دولت دوازدهم دانست و گفت: اعضای کابینه باید صرفا وقت خود را صرف خدمت به مردم کنند.

به گزارش مرور نیوز، اسماعیل سعیدی در مورد ویژگی های دولت دوازدهم افزود: رئیس جمهوری در دولت آینده از افرادی جوان و زبده استفاده کند، امروز جوانگرایی یکی از ضرورت ها است.
وی با بیان این که جوانگرایی باعث نشاط و شادابی دولت می شود، یادآور شد: یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه شود، این است که وزرا و دولت در مسائل سیاسی ورود پیدا نکنند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد اعضای هیات دولت وقت خود را صرف مسائل سیاسی نکنند و به مسائل مرتبط با حوزه کاری خود بپردازند زیرا این چهار سال برای کشور بسیار حیاتی است.
سعیدی خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری به دنبال کارهای سیاسی است دیگر ضرورتی ندارد که اعضای دیگر کابینه هم به دنبال کارهای سیاسی باشند.
وی یادآور شد: دولت آینده بهتر است فراجناحی باشد و فقط از یک سلیقه و جناحی خاص نباشد، افرادی در دولت حضور داشته باشند که بدنبال سلیقه های سیاسی خاص نباشند.
این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: دولتمردان باید صرفا وقت خود را صرف خدمت به مردم کنند و همچنین افرادی با گرایش های تند سیاسی نباشند.
مراسم تحلیف حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری قرار است روز شنبه 14 مرداد ماه در مجلس شورای اسلامی برگزار شود و پس از مراسم تحلیف رییس جمهوری اعضای دولت دوازدهم را به مجلس برای اخذ رای اعتماد معرفی می کند.