معاون وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به سوریه با رهبران ائتلاف گروه های مقاومت فلسطین مستقر در دمشق دیدار و تبادل نظر کرد.

به گزارش مرور نیوز، حسین جابری انصاری معاون وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به سوریه با رهبران ائتلاف گروه های مقاومت فلسطین مستقر در دمشق دیدار و پیرامون آخرین تحولات منطقه بویژه مسئله فلسطین گفتگو و تبادل نظر کرد.

رهبران گروه های فلسطینی در این دیدار با تقدیر از جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایت از فلسطین و قدس، و اشاره به توطئه ها و خطراتی که در سایه بحران های منطقه متوجه فلسطین است، از همراهی برخی کشورهای عربی با طرحهای صهیونیستی - آمریکایی برای به حاشیه کشاندن مسئله فلسطین به عنوان موضوع اساسی جهان اسلام ابراز تاسف کردند.

جابری انصاری نیز با برشمردن نقاط عطف تحولات و روندهای یکصد ساله اخیر منطقه و فراز و نشیب های مسئله فلسطین اظهار کرد: امروز با دور جدیدی از توطئه های دشمنان علیه ملت های منطقه و فلسطین مواجهیم اما چه زمانی با توطئه علیه منافع ملت ها و فلسطین و قدس مواجه نبوده ایم؟

وی افزود: برای ادامه راه باید مقاومت ملت های منطقه و موفقیت های کم نظیر مجموعه نیروهای مقاومت در چهار دهه اخیر پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران را نیز در کنار توطئه ها مورد توجه قرار دهیم تا بتوانیم راه خود را در میان طوفان حوادث جاری به درستی تشخیص دهیم.

در این دیدار که در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق انجام شد، رهبران و نمایندگان گروه های جنبش جهاد اسلامی فلسطین، جبهه خلق برای آزادی فلسطین، جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین، جبهه خلق برای آزادی فلسطین - فرماندهی کل، جنبش آزادی بخش ملی فلسطین - فتح انتفاضه، جبهه مبارزه مردمی فلسطین، جبهه آزادی بخش فلسطین، گروه صاعقه و همچنین رئیس جمعیت دوستی فلسطین و ایران حضور داشتند.