دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: رئیس جمهوری در شعارهای انتخاباتی وعده داد به جوانان میدان می دهد لذا باید جوانگرایی همراه با روحیه انقلابی و جهادی در انتخاب وزرای کابینه دولت دوازدهم مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی پنجشنبه شب در مراسم سالگرد شهادت حضرت امام صادق(ع) در سبزوار افزود: دولت دوازدهم باید در انتخاب هیات وزیران افراد متعهد، متخصص، ولایتمدار و دلسوز را انتخاب نماید و از مشاوره و تجارب افرادی که سابقه اجرایی و مدیریتی دارند، بهره ببرد.
وی با بیان اینکه کشور متعلق به همه مردم است و همه پای صندوق های رای شرکت داشتند، اظهار کرد: انتخاب وزرا باید به دور از وابستگی به حزب و گرایش سیاسی صورت گیرد.
وی گفت: دولت با انتخاب افراد شایسته و دلسوز می تواند در حل مشکل بیکاری جوانان، کاهش آسیب های اجتماعی، اعتلا و عزت نظام جمهوری اسلامی گام بردارد.
آقاتهرانی افزود: دولت باید عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و افزایش توان اقتصاد داخلی را برای مقابله با فشار اقتصادی دشمن مورد توجه قرار دهد.
وی همچنین با اشاره به قرارداد توتال اظهار کرد: در قراردادهای بین المللی باید به دانش بومی و استفاده از تخصص جوانان کشور توجه شود.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.