عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه دولت باید به نظر اکثریت نمایندگان مجلس در تعیین اعضای کابینه توجه داشته باشد، گفت: حدود 30 نفر از اعضای فراکسیون مستقلان، شفاهاً اعلام کردند که با مواضع فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس همسو و هم‌نظر هستند.

به گزارش مرور نیوز، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود 30 نفر از اعضای فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شفاهاً اعلام کردند که با مواضع فراکسیون نمایندگان ولایی همسو و هم‌نظر هستند و در موارد مختلف با فراکسیون نمایندگان ولایی همکاری و همراهی خواهند داشت.

وی افزود: از زمان استقلال فراکسیون نمایندگان ولایی از فراکسیون ولایت 121 نفر از نمایندگان رسماً به این فراکسیون پیوستند که با توجه به همسویی همراهی حدود 30 نفر دیگر از نمایندگان با این فراکسیون، این تعداد از نمایندگان در مجلس تأثیرگذار هستند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: دولت در تعیین اعضای کابینه باید به نظر اکثریت مجلس توجه داشته باشد و نقطه‌نظرات آنها را در این رابطه مدنظر قرار دهد و رئیس‌جمهور در انتخاب وزرای پیشنهادی باید نظر فراکسیون را هم داشته باشد.