مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی ضمن اشاره به اینکه بالاخره دولت هم به صف دلواپسان برجام پیوست، گفت: امیدواریم دولت با ثبات قدم و با اعتماد به ظرفیت داخلی بیش از این اشتباهات گذشته خود را تکرار نکند.

به گزارش مرور نیوز، فائز مقبل مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه مبنی بر بدعهدی آمریکا در قبال برجام، گفت: منتقدین برجام از همان گام‌های اولیه توافق با گروه 5+1، آن را مورد نقد‌قرارداده و خود را دلواپس وضعیت اسفبار تعهدات سنگین کشور در مقابل تعهدات نسیه دشمن معرفی کردند.

وی ادامه داد: متاسفانه پس از تصویب تحریم‌های جدید از سوی طرف مذاکره کننده دولت همچنان برای حفظ تنها دستاورد پوپولیستی خود که حتی آب خوردن مردم را نیز به آن گره زده بود، تند‌ترین توهین‌ها و جسارت‌ها را نصیب دلواپسان و منتقدین برجام کرد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: اکنون پس از گذشت حدود 3 سال از توافق برجام و پایان انتخابات ریاست جمهوری، رییس جمهور و وزیر امورخارجه معترف به بدعهدی‌های متعدد آمریکا و اظهاراتی مبنی بر غیر قابل اعتماد بودن غرب مطرح می‌کنند و خود به نوعی به منتقدین و دلواپسان برجام پیوسته‌اند.

مقبل خاطر نشان کرد: امیدواریم دولت با ثبات قدم و با اعتماد به ظرفیت داخلی بیش از این اشتباهات گذشته خود را تکرار نکند و با نگاه به ظرفیت‌های عظیم داخلی از جمله سرمایه عظیم انسانی ، منابع غنی خدادادی نماید و التزام عملی بر اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی داشته باشد.