فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نزاجا از ظرفیت بالگردی و پهپادی خود در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های احتمالی دشمنان در نقاط مرزی استفاده خواهد کرد.

به گزارش مرور نیوز، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش فرماندهان یگان های عمده این نیرو که در سالن همایش های نیروی زمینی ارتش برگزار شد، گفت: هر گونه تحرکات ضد امنیتی در مرزها را از سوی هر دشمنی که بخواهد کار احمقانه ای انجام دهد رصد و در نطفه خفه خواهیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان مقابله با هرگونه ضد امنیتی در مرزها اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش از ظرفیت بالگردی و پهپادی خود در جهت خنثی سازی توطئه های احتمالی دشمنان در نقاط مرزی استفاده خواهد کرد.

امیر حیدری با تاکید بر این که امنیت توسعه زیر ساخت ها را در منطقه ایجاد می‌کند، تصریح کرد: ایران اسلامی جزیره ثبات و امنیت در منطقه متلاطم خاورمیانه است و این امر مرهون اقتدار و صلابت نیروهای مسلح کشورمان است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش سلامتی و امنیت در کشور را محصول کارآمدی نیروهای مسلح دانست و تصریح کرد: یکی از مولفه های امنیت هر کشوری وجود نیروهای مسلح کارآمد است.

وی خطاب به فرماندهان عمده یگان های این نیرو گفت: 23 طرح ابلاغ شده به فرماندهان تحت عنوان طرح میثاق با ولایت باید با شتاب انجام شود و فرماندهان باید این طرح‌ها را سرمشق خود قرار داده و به آن عمل کنند.

در پایان این مراسم نیز از تعدادی از فرماندهان عمده یگان های نیروی زمینی ارتش با اهدای لوح تقدیر شد.