رییس مجلس شورای اسلامی معامله بین دولت و مجلس برای تعیین وزرای دولت دوازدهم را خلاف واقع دانست.

به گزارش مرور نیوز، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه 3 مرداد) در همایش هیئت‌امنای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، با اشاره به انتشار اخباری در برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه معامله‌ای بین دولت و مجلس پیرامون انتخاب وزرا در کابینه دولت دوازدهم صورت گرفته، اظهار داشت: دیروز در یکی از روزنامه‌ها دیدم که تیتری با عکس بنده و آقای روحانی منتشر کرده بود مبنی بر اینکه وزرا برای اینکه در دولت بعد حضور داشته باشند به بهارستان می‌آیند و معاملاتی انجام می‌دهند که این خلاف واقع است.

وی افزود: وزیری را سراغ ندارم که در این مدت به مجلس آمده باشد و بگوید که هر طور شده بنده را در دولت بعدی راه بدهید.

لاریجانی ادامه داد: البته بعضی از وزرایی که موفق عمل کرده‌اند به مجلس آمده‌اند و گفته‌اند که نمی‌خواهیم در دولت بعدی بمانیم که یکی از همین افراد آقای قاضی‌زاده هاشمی است، اما ما اصرار کردیم و به ایشان گفتیم که شما در دولت بمانید.

رئیس مجلس تصریح کرد: ما هیچ نسبتی با کسی نداریم که در رسانه‌ها می‌نویسند وزرا به مجلس آمده‌اند، بلکه این کارها معکوس عمل کردن است.

وی سطح مراودات قوای سه‌گانه را تا این اندازه برای معامله بر سر وزرا لازم ندانست و اظهار داشت: اینها حاشیه است که باید از آن بپرهیزیم.