نماینده مردم دهلران،دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی خواستار بازگشایی مرز دهلران برای سهولت در تردد زائران عتبات عالیات در مراسم پیاده روی اربعین حسینی شد.

به گزارش مرور نیوز، شادمهر کاظم زاده گفت: رویکرد تعامل متقابل بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران با نظام بین الملل همراه با سیاست حکمت، عزت و مصلحت، چشم انداز نوید بخشی است که می توان با بهره گیری از این فرصت مهمترین مسائل کشور را به سرانجام مطلوب رساند.

کاظم زاده تصریح کرد: امیدواریم دولت جدید و همه مسئولان کشور با تحرک روزافزون در حل و فصل مهمترین مسائل کشور موفق و سربلند باشند و حل و فصل موضوعاتی همچون اشتغال، رشد اقتصادی، ساماندهی موسسات مالی و بانکی، رفع فقر و ریشه کن کردن فساد اداری که از مهمترین مطالبات مردم است را در دستور کار قرار دهند.

عضو مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود اظهار داشت: مردم شهرستان های دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره همیشه این سوال را دارند که چرا با وجود این همه مزیت اقتصادی در حوزه های نفت ، گاز و کشاورزی در این مناطق به نسبت منابع موجود، سرمایه گذاری لازم صورت نمی گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت ایجاد زیر ساخت های لازم برای مراسم بزرگداشت اربعین حسینی تاکید کرد: در این راستا از ستاد مرکزی بزرگداشت مراسم اربعین می خواهم با توجه به فرصت پیش رو به منظور کاهش آسیب سال های گذشته و برای عزیمت زائران ایرانی به عتبات عالیات در بازگشایی مرز دهلران که ضرورت و مطالبه عمومی است و هزینه اقتصادی برای دولت ندارد اقدام عاجل به عمل آورد.