نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: طرح تشکیل وزارتخانه میراث فرهنگی و گردشگری پس از رای اعتماد به وزرای پیشنهادی در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود.

مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با مرور نیوز ، با اشاره به روند بررسی طرح تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری اظهار داشت: کمیسیون مشترک طرح تشکیل وزارتخانه میراث فرهنگی و گردشگری تاکنون یک جلسه با حضور زهرا احمدی‌پور رئیس سازمان میراث فرهنگی و معاونانش تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در این جلسه برخی از اعضای کمیسیون نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه مطرح کردند، افزود: اکثریت اعضای کمیسیون با تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه موافق بودند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس خاطر نشان کرد: در این جلسه برای بررسی تخصصی و کارشناسی این طرح کار‌گروه‌های تخصصی در حوزه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی تشکیل شد و همچنین مقرر شد تا این کار‌گروه‌ها گزارش‌هایی را به اعضای کمیسیون مشترک ارائه دهند.

لاهوتی تصریح کرد: طرح تشکیل وزارتخانه میراث فرهنگی و گردشگری پس از رای اعتماد به وزرای پیشنهادی در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود.