عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نهایتا تا روز سه‌شنبه می‌توان برآورد نسبتا دقیقی از میزان اقبال نمایندگان به لیست وزرای پیشنهادی از سوی رئیس‌جمهور داشت.

محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با مرور نیوز با اشاره به نحوه بررسی لیست وزرای پیشنهادی که توسط معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تقدیم مجلس شد‌، اظهار داشت: از روز سه‌شنبه که لیست وزرای پیشنهادی در اختیار ما قرار گرفت مراحل ارزیابی بر روی نفرات پیشنهادی در کمیسیون‌های مختلف مجلس در حال انجام است.

وی افزود: دستور کار ما برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی برمبنای سوابق و برنامه‌هایی است که از سوی این افراد در اختیار نمایندگان قرار گرفته و ما موظف هستیم که این برنامه‌ها را با هدف‌گذاری‌هایی که در برنامه ششم توسعه مشخص شده انطباق دهیم و ببینیم که آیا این برنامه‌ها می‌تواند هدف‌گذاری‌های برنامه ششم را محقق کند یا خیر.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پاسخ به اینکه نمایندگان مجلس تا چه میزان به لیست وزرای پیشنهادی اقبال نشان می‌دهند، گفت: نمایندگان هم‌اکنون در حال بررسی سوابق و توانایی‌های افراد حاضر در لیست هستند و نهایتا تا روز سه‌شنبه می‌توان برآورد نسبتا دقیقی از میزان اقبال نمایندگان به لیست وزرای پیشنهادی از سوی رئیس‌جمهور داشت.