وزیر پیشنهادی وزارت اقتصاد و دارایی گفت: یکسان سازی نرخ ارز یک هدف است و باید به سمت الزامات اجرایی کردن این هدف حرکت کنیم.

مسعو کرباسیان در گفت‌وگو با مرور نیوز ، در خصوص برنامه خود برای ایجاد هماهنگی بین اعضای تیم اقتصادی دولت، اظهار داشت: در 35 ساله که معاون وزیر و معاون شهردار بوده‌ام با 90 درصد از اعضای کابینه همکار، معاون و یا دوست آنها بوده‌ام.

وزیر پیشنهادی وزارت اقتصاد و دارایی با بیان اینکه شاید یکی از اتفاقاتی که باعث شده است که من انتخاب شوم این بوده است که به این هماهنگی برسیم، گفت: مسائل داخل دولت در خود دولت است در گمرک این مسئله را نشان داده‌ام و با 22سازمان همکاری لازم وتعامل را داشته‌ایم.

کرباسیان در خصوص برنامه خود برای یک‌سان سازی نرخ ارز و کاهش تورم اظهار داشت: حتما یک‌سان سازی نرخ ارز یک‌سری الزامات را لازم دارد تا به‌توان در شرایط مناسب این کار را انجام داد و این مسئله یک هدف است و باید به سمت الزامات اجرایی کردن این هدف حرکت کنیم تا این کار شکل بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کاهش نرخ تورم اصولا به بحث رشد اقتصادی، توسعه اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار، بهره‌وری، مشارکت مردم در رشد اقتصادی و سرمایه‎ گذاری خارجی برمی‌گرد تا به‎‌توان یک فضای جمعی تشکیل داد.