نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بارش و سیل بیش از یکصد میلیارد تومان به استان گلستان خسارت وارد کرده است.

به گزارش مرور نیوز، شهرام کوسه غراوی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 22 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت محسن حججی افزود: متاسفانه حادثه سیل در استان گلستان منجر به فوت 4 نفر از عزیزان شده است، هر ساله شاهد چنین معضلی در استان هستیم اما هیچ اقدامی صورت نمی گیرد.

نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بارش و سیل بیش از یکصد میلیارد تومان به استان گلستان خسارت وارد کرده است این درحالی است که هر ساله در مرداد ماه در استان گلستان شاهد سیل و طوفان هستیم، راه های ارتباطی و منازل مسکونی و زمین های زراعی از بین رفته است چرا تمهیدات لازم انجام نمی شود و متاسفانه خسارت نیز پرداخت نمی شود .

وی یادآور شد: مطلبات گندم استان از دیگر دغدغه هاست؛ یک میلیون و دویست هزار تن گندم تولید شده اما با گذشت چند ماه هنوز پول پرداخت نشده است.

عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: آقای روحانی شما وعده دادید از زنان و اهل سنت در کابینه استفاده کنید و به عهد خود وفا کنید./