حسن روحانی با ذکر ضرب المثلی به کم‌توجهی نمایندگان مجلس نسبت به سخنانش در جلسه علنی در معرفی و دفاع از وزرای پیشنهادی کنایه زد.

به گزارش مرور نیوز، نوبت صبح جلسه علنی امروز سه شنبه 24 مرداد که به معرفی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم از سوی حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور اختصاص داشت، شاهد دو حاشیه مرتبط به هم بود.

بنابراین گزارش، رفت‌وآمد میان صندلی‌ها و رایزنی از سوی نمایندگان مجلس با یکدیگر درباره گزینه‌های پیشنهادی برای وزارتخانه‌ها در هنگام سخنرانی رئیس‌جمهور موجب شد تا علی لاریجانی رئیس مجلس به وکلای ملت تذکر داده و از آنان بخواهد که سکوت را رعایت کنند.

در ادامه و پس دقایقی، وقتی رئیس مجلس به روحانی یادآوری کرد که طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، دو ساعت و نیم برای معرفی وزرای پیشنهادی و دفاع از آنان فرصت دارد و می‌تواند در دو بخش از این فرصت استفاده کند، رئیس‌جمهور با مکثی توأم با نگاه طنزآلود به نمایندگان که رایزنی‌ها و رفت‌وآمدهایشان ادامه داشت، گفت: من دوست دارم از همه فرصت خود استفاده کنم، اما «مستمع، صاحب سخن را بر سر کار آورد».

رئیس دولت دوازدهم با مطایبه و لبخند خطاب به نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد که خود 20 سال بر صندلی نمایندگی و در جای امروز آنان نشسته‌ است که موجبات خنده حضار جلسه علنی را فراهم آورد.