نماینده قصرشیرین در مجلس با بیان اینکه اجرای دقیق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دغدغه جامعه فرهنگی و بزرگان نظام ماست، گفت: آقای بطحایی وزیری کارآمد و باتجربه است.

به گزارش مرور نیوز، فرهاد تجری نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز (سه‌شنبه) پارلمان طی سخنانی به عنوان موافق «محمد بطحایی» وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اظهار داشت: کمبود اعتبارات وزارت آموزش و پرورش یکی از دغدغه های مدیران بالای این وزارتخانه است‌، همچنین نداشتن یک نقشه راه مشخص، نبود آمار واقعی از بازی‌های آموزشی کشور و ... همگی عزم ملی می‌طلبد و باید وزیری کارآمد و باتجربه در این وزارتخانه منصوب شود.

وی افزود: اهمیت آموزش و پرورش می‌طلبد بودجه این وزارتخانه ویژه باشد و در جای خودش هزینه شود تا کارآیی و بازده‌ایی مناسبی را به دنبال داشته باشد.

تجری تصریح کرد: امروز اجرای دقیق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دغدغه جامعه فرهنگی و بزرگان نظام ماست و لازم است به این بخش پرداخته شود، این مهم میسر نیست جزء اینکه فردی با تجربه در وزارت آموزش و پرورش منصوب شود.

نماینده قصرشیرین در مجلس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ویژگی‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت: آقای بطحایی کارنامه موفقی در گذشته در حوزه آموزش و پرورش داشته است،‌ساماندهی حقوق و دستمزد معلمان زمانی که آقای بطحایی مدیر مالی وزارت آموزش و پرورش بود،‌اتفاق افتاد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آقای بطحایی به رفاه فرهنگیان و در اختیار گذاشتن اماکن تفریحی برای فرهنگیان کشور توجه داشتند و نظام رتبه‌بندی معلمان را نیز ایشان در مرحله اول به خوبی اجرایی کردند.