سرپرست وزارت نیرو با بیان اینکه تا امروز برنامه شخصی برای وزیر شدن به دولت نداده‌ام، گفت: دولت از همه وزارتخانه‌ها برنامه‌ 100 روزه خواسته و ما هم برنامه 100 روزه وزارت نیرو را ارسال کرده‌ایم.

به گزارش مرور نیوز، ستار محمودی سرپرست وزارت نیرو امروز اظهار داشت: دولت از همه وزارتخانه‌ها درخواست تهیه و ارسال برنامه 100 روزه را داشته و ما نیز اقدام به تهیه و ارسال برنامه 100 روزه وزارت نیرو به هیئت دولت کرده‌ایم.

وی افزود: برنامه شخصی برای وزیر شدن تا امروز به دولت نداده‌ام و حقیقتا با توجه به اینکه هنوز در شرایط آزمون تابستانه تامین آب و برق هستیم فقط و فقط روی کار و مسئولیت خودمان در تامین مطلوب آب و برق کشور متمرکز شده‌ایم.

سرپرست وزارت نیرو تصریح کرد: با توجه به اینکه حدود 25 روز تا پایان تابستان باقی مانده هنوز انتظار ثبت پیک‌های جدید در مصرف برق را داریم اما به نظر می‌رسد از شرایط استرس‌زا در تامین آب عبور کرده‌ایم.

محمودی با اشاره به گمانه‌زنی‌های صورت گرفته در خصوص نام وزیر نیرو در دولت دوازدهم گفت: گمانه‌زنی‌ها را تعقیب نکرده‌ام و تعقیب هم نمی‌کنم و تنها به فکر ارائه خدمت در مسئولیت فعلی خود هستم.