نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با بیان اینکه سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا نشان‌دهنده درماندگی اوست گفت: ملت ایران در برابر تهدیدات پوشالی ذره‌ای عقب نشینی نمی‌کند.

به گزارش مرور نیوز از کاشان ، سیدجواد ساداتی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌های گسترده و مستمر آمریکایی‌ها در چند دهه گذاشته در مواجهه با ایران اسلامی اظهار داشت: شواهد و قرائن نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در طول این چند دهه ضعیف‌تر و ایران اسلامی به پشتوانه مردم مؤمن و انقلابی خود و هدایت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری روز به روز قوی‌تر و مستحکم‌تر شده است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکایی‌ها در طول سالیان ابتدایی انقلاب و سال‌های بعد از آن با تحریک و حمایت از گروه‌های جدایی‌طلب و منافقان و پس از آن با دادن چراغ سبز به صدام برای حمله به ایران اسلامی، به زعم خود به‌دنبال سرنگونی و ساقط کردن نظام نوپای جمهوری اسلامی بودند اما تجربه نشان داد که علی‌رغم تمام توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در این مسیر شکست خوردند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فشارها و اقدامات آمریکایی‌ها و مزدوران منطقه‌ای آن‌ها نه تنها باعث سقوط انقلاب اسلامی نشد بلکه موجب محبوبیت ایران اسلامی در بین ملت‌های منطقه و افزایش قدرت سخت و قدرت نرم جمهوری اسلامی شد و به اذعان خود آمریکایی‌ها ایران اسلامی هم اکنون قدرتی منطقه‌ای و تاثیرگذار در معادلات منطقه‌ای و جهانی است.

ساداتی‌نژاد قدرت روز افزون کشور و ملت ایران را به رغم تهدید و فشار و تحریم‌های چند دهه گذشته، موجب خشم و عصبانیت آمریکا و دنباله‌های آن در منطقه دانست و یادآور شد: آمریکایی‌ها با علم به قدرت و توان بالای مردم و نظام اسلامی و برآمده از دموکراسی، در حال حاضر به‌دلیل ضعف روز افزونشان از ساقط کردن انقلاب اسلامی از طریق قدرت سخت نا امید شده‌اند و به اصطلاح خودشان به‌دنبال مهار قدرت روز افزون ایران در منطقه غرب آسیا هستند.

رئیس اسبق دانشگاه کاشان طرح خاورمیانه بزرگ را توطئه‌ای شوم از جانب آمریکایی‌ها برای تجزیه کشورهای منطقه ارزیابی کرد و تصریح کرد: هدف غایی و نهایی توطئه‌ها کاستن از قدرت و اقتدار ایران اسلامی است و لذا آمریکایی‌ها در این عرصه به رغم جنگ‌های مختلفی که در منطقه به راه انداختند ولی با اتخاذ تدابیر هوشمندانه از جانب رهبر معظم انقلاب و جانفشانی نیروهای نظامی این طرح هم شکست خورد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی خلق داعش و راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی را برنامه دیگر آمریکا و رژیم صهیونیستی برای به آشوب کشیدن منطقه غرب آسیا دانست ابراز داشت: هدف نهایی ایجاد داعش ضربه به محور مقاومت و کاستن از قدرت و نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی و به تبع آن ایجاد امنیت برای رژیم غاصب صهیونیستی است.

ساداتی‌نژاد تاکید کرد: با گذشت زمان و اقدامات انجام شده از جانب نظام مقدس جمهوری اسلامی، آمریکایی‌ها و مزدوران آن‌ها در این زمینه نیز شکست خورده و در رسیدن به هدفشان ناکام هستند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت داخلی و خارجی ایالات متحده در شرایط کنونی و مشکلات روز افزون این کشور و رئیس جمهور بی تجربه و فاقد تعادل روانی آن، سخنان توهین آمیز و هتاکی‌های گستاخانه ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل را بازتاب و انعکاس این مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: ایالات متحده و رئیس جمهور نادان و بی‌خرد آن همچون گذشته راه به جایی نمی‌برند و ایران اسلامی در برابر این تهدیدات پوشالی ذره‌ای عقب‌نشینی نمی‌کند.

ساداتی‌نژاد سخنان ترامپ را گزافه‌گویی گستاخانه دانست و گفت: این مواضع ناشی از مشکلات داخلی و بین المللی ایالت متحده و آشفتگی و درماندگی رئیس جمهور آن و لذا سخنان او با انتقادات کارشناسان و تحلیل‌گران غربی مواجه شده در حالی که سخنان وی مصرف داخلی داشتن داشته در حالی که این صحبت‌های نژاد پرستانه و جنگ‌طلبانه حتی برای مصرف داخلی در ایالات متحده و فرار از مشکلات و نابسانی‌های این کشور ناکارآمد و بی‌حاصل است.