زمزمه ها می گویند شاید روحانی اینبار نام یک زن را به عنوان وزیر خود آن هم سکانداری وزارت علوم به بهارستان نشینان معرفی کند. زمزمه هایی که هنوز چندان رنگ و بوی واقعیت به خود نگرفته اند.

به گزارش مرورنیوز، تکلیف دو وزارتخانه دولت دوم روحانی هنوز مشخص نشده است، زمزمه ها می گویند شاید روحانی اینبار نام یک زن را به عنوان وزیر خود آنهم سکانداری وزارت علوم به بهارستان نشینان معرفی کند. زمزمه هایی که هنوز چندان رنگ و بوی واقعیت به خود نگرفته اند.
 
سفر چند روز پیش الهام امین زاده مشاور سابق رئیس جمهور به قم و برخی اظهارات مطرح شده از سوی وی مبنی بر احتمال حضورش در ساختمان وزارت علوم این شائبه را پررنگ تر کرده است.

انتظار برای معرفی دو وزیر جدید 

در همین راستا حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در واکنش به احتمال معرفی یک زن به عنوان وزیر علوم، گفت:  ما منتظر معرفی دو وزیر از طرف آقای روحانی برای وزارت علوم و نیرو هستیم که به آنها یک رای ٢٥٠تایی همانند قبلی ها بدهیم. 
 
وی اظهار داشت: آقای روحانی هرکسی را که بخواهد می تواند به مجلس معرفی کند، تقصیر مجلس، مراجع، امام، رهبری، خدا، دین و پیغمبر نیندازند. ما در مجلس منتظر وزرای پیشنهادی هستیم که به آنها رای دهیم.