استاد دانشگاه تهران و فعال در عرصه فلسطین گفت: فلسطین سمبل مبارزه با ظلم است که نماد آن صهیونیسم و ابزار مبارزه با آن مقاومت است. صهیونیسم باطل محض است.

به گزارش مرور نیوز، مجتبی رحماندوست استاد دانشگاه تهران و فعال در عرصه فلسطین در اولین اجلاس همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی" یادواره شهید محمد الدره" با بیان اینکه جنبش مردم فلسطین یک حرکت و یک ائتلاف مردمی و بین المللی است، گفت: این مسئله یک چالش طولانی بوده و زمان محدودی ندارد. دو جبهه در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند، یکی جبهه صهیونیست و دیگری جبهه مقاومت. البته همان گونه که مقام معظم رهبری پیش بینی کرده اند تا 25 سال آینده این رژیم وجود نخواهد داشت.

خون امام حسین (ع) محرک جنبش مردم فلسطین

رحماندوست با بیان اینکه موتور محرک این جنبش خون امام حسین (ع) و ظهور ادامه دهنده این حرکت است و آینده به دست حضرت مهدی (عج) است، اظهار کرد: مبارزه فلسطینیان با رژیم صهیونیستی پیشرفته‌ترین نوع مبارزه در جهان است. فلسطین سمبل مبارزه با ظلم است که نماد آن صهیونیسم و ابزار مبارزه با آن مقاومت است. صهیونیسم باطل محض است.

این کارشناس مسائل فلسطین در ادامه ضمن اشاره به همه پرسی اقلیم کردستان عراق، تصریح کرد: همین که مشخص شد رژیم صهیونیستی پشت صحنه همه پرسی اقلیم کردستان است، سبب شد تا باطل بودن این حرکت استعماری باطل آشکار شود.

رحماندوست در پایان عنوان کرد: هیچ کدام از ائتلاف‌های ضدمردمی همانند یمن، سوریه و... به نتیجه نرسید چون ناحق و علیه مردم بودند. مقاومت پیروز است چون با پشتوانه مردم همراه است. ان شاء الله رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.