رییس دفتر رییس جمهوری گفت:وقتی هرکشوری با یک دشمن خارجی مواجه می شود باید اختلافات داخلی خود را کنار بگذارد. در کابینه یازدهم هیچ اختلافی بین اعضا وجود ندارد

به گزارش مرور نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دولت ، محمود واعظی روز چهارشنبه پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اثر تحریم ها بر اقتصاد کشور افزود: امروز تحریم جدید ایجاد نشده است و سخنان ترامپ، محتوی نداشت و بیشتر شعار و تکراری بود و خوشبختانه هم کارآفرینان و اقتصاددانان در داخل کشور خوب تجزیه و تحلیل کردند و آنچه در بازار ارز و پول و اقتصاد بعد از سخنرانی ترامپ دیدم، این بود که اتفاقی در بازار رخ نداده است و حتی در برخی از موارد بازار علامت های مثبت هم نشان داده است.
وی افزود: البته طبیعی است که دولت و دستگاه دیپلماسی باید تلاش کنند که با تحریم مواجه نشویم و تحریم های موجود را برطرف کند و البته تحریم نمی تواند بر اقتصاد کشور اثر نداشته باشدولی اینکه آیا تحریم موضوع اقتصاد کشور را فلج کند، خیر و تا زمانی که مردم پشت سر رهبری و دولت هستند و انسجام و وحدت داریم، اینگونه موارد باعث تاثیرات جدی نخواهد بود و در کنار هم از آن عبور خواهیم کرد.

هیئت دولت

هیچ اختلافی بین اعضای کابینه وجود ندارد


رییس دفتر رییس جمهوری درباره همصدایی برخی با ترامپ در داخل کشور اظهار داشت: آن بحث مهمی است و وقتی هرکشوری با یک دشمن خارجی مواجه می شود باید اختلافات داخلی خود را کنار بگذارد.
وی با بیان اینکه اختلاف به معنای اختلاف سلیقه یا بین جریانات سیاسی وجود دارد است، گفت: باید این اختلافات کنار گذاشته شود ودر مقابل فشارهای خارجی یک صدا شویم تا بتوان هم توطئه ها را خنثی کرد و هم روش هایی برای انزوای طرف مقابل در پیش گرفت.
وی همچنین درباره اختلاف آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهوری با دولت اظهار داشت: هیچ اختلافی اقای جهانگیری با دولت و اعضای دولت وجود ندارد و در این چند ماه اعضای دولت بسیار صمیمی و نزدیک بوده است و به نظر من این حرف ها را نباید جدی گرفت زیرا یک فردی در سایتی چیزی به ذهنش رسید و نوشت، شما آن را در جمع مطرح می کنید.
وی افزود: به نظرم بین آقای جهانگیری و دولت صمیمیت وجود دارد.