سرپرست معاونت حقوق مالکیت فکری وزارت دادگستری از شروع دوره های آموزشی حقوق مالکیت فکری در ایران خبر داد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از وزارت دادگستری، احمدعلی محسن زاده سرپرست معاونت حقوق مالکیت فکری در حاشیه پنجاه و هفتمین اجلاس دولت های عضو مجمع عمومی سازمان جهانی مالکیت فکری در دیدار با رئیس آکادمی وایپو و معاونیش در ژنو با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری وزارت دادگستری با وایپو جهت برگزاری دوره‌های آموزشی حقوق مالکیت فکری در ایران، برنامه ها و اقدامات صورت گرفته برای شروع دوره های آموزشی را تشریح کرد.

محسن زاده ادامه داد: در سه ماه گذشته از میان افراد متقاضی که از دستگاه‌های مختلف عضو شورای سیاستگذاری و هماهنگی مالکیت فکری معرفی شدند، پس از انجام مصاحبه تخصصی عده ایی برگزیده شدند تا به عنوان مربی در برنامه های آتی، آموزش های لازم را ببینند.

وی اضافه کرد: در طی این مدت برنامه ریزی در خصوص جزئیات دوره ها از جمله محتوی آموزشی صورت پذیرفته است که پس از انجام مشورت با آکادمی وایپو و دریافت کمک فنی، دوره ها به زودی برگزار خواهد شد.

در این دیدار، شریف سعدالله رئیس آکادمی وایپو، از آمادگی کامل این نهاد برای تداوم همکاری ها خبر داد و اظهار امیدوری کرد که با همکاری دو جانبه، بزودی شاهد افتتاح اولین دوره در تهران باشیم.

در این دیدار محمد حسین عرفان‌منش سرپرست مرکز اموزش مالکیت فکری، محمد حسن کیانی رییس مرکز مالکیت صنعتی سازمان ثبت و اسناد و املاک کشور و اصفهانی نژاد نماینده وزارت امور خارجه نیز حضور داشتند.