وزیر کشور با بیان اینکه آمریکا بداند تنها راه مقابله با ایران قبول استقلال و منافع مردم ایران است گفت: هر چه فشارهای استکبار بیشتر شود مردم مصمم و استوارتر می‌شوند.

به گزارش مرور نیوز، وزیر کشور صبح امروز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در یزد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آمریکا در امور داخلی کشورهای بسیاری دخالت کرده است اظهار داشت: این کشور متجاوز نسبت به جمهوری اسلامی ایران نیز ظلم‌های بسیاری انجام داده است.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه آمریکا در جنگ تحمیلی بیشترین کمک‌ها را به عراق انجام داد، افزود: آمریکا در موضوعات داخلی از جمله موضوعات امنیتی همواره به دنبال توطئه بوده است.

وی مردم با بیان اینکه مردم ایران نسبت به این مسائل آگاه هستند و فریب توطئه‌های کشورهای متجاوز را نمی‌خورند خاطرنشان کرد: مسئولان و مردم همگام با ولایت‌فقیه در برابر شیطان بزرگ خواهیم ایستاد و تکالیف خود را نسبت به انقلاب به‌ درستی انجام می‌دهیم.

وزیر کشور تصریح کرد: هر چه فشار این کشورها به جمهوری اسلامی ایران بیشتر باشد اتحاد، انسجام و همدلی مردم و مسئولان کشور بیشتر می‌شود و آن‌ها باید بدانند تنها راه مواجه با ایران، منطق و قبول استقلال و منافع مردم ایران است و هر چه برفشارشان بی‌افزایند مردم ما مصمم و استوارتر می‌شوند.